Bestellen en betalen

Bestellen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Controleer de spambox van je e-mailprovider. Onze bevestiging wordt automatisch verstuurd en kan als spam worden gemarkeerd. Ververs je pagina. Staan de producten nog in je winkelmand? Dan is de bestelling nog niet succesvol afgerond. Is er wel een bedrag afgeschreven of is je winkelmand leeg? Neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens vind je onderaan de pagina.
Kan ik ook buiten Nederland bestellen?

Dat is op dit moment niet mogelijk via de website.

Wil je toch van buiten Nederland bestellen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Onze contactgegevens vind je onderaan de pagina.

Hoe bestel ik bij de Speeldoos?

Dat kan in 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg één of meerdere artikelen in je winkelwagentje en ga naar je winkelmand.
  2. Controleer je bestelling. Je kunt kiezen voor afhalen (in de winkel) of verzenden (via een pakketservice).
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL of via directe overboeking.

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.

Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan. Onze contactgegevens vind je onderaan de pagina.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Aan het einde van het bestelproces kun je kiezen voor verzenden of afhalen.

We verzenden onze producten via DPD en hier zijn kosten aan verbonden. Afhalen in de winkel is kosteloos.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn gemaakte bestelling?

Neem z.s.m. contact met ons op. Onze contactgegevens vind je onderaan de pagina.

Als je bestelling nog niet is verzonden dan kan deze kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden, anders zijn er mogelijk verzendkosten aan verbonden.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Aan het einde van het bestelproces kun je kiezen tussen:

  1. iDeal – je wordt doorgestuurd naar de website van je bank om de betaling te voldoen
  2. Directe overboeking – je betaald de bestelling handmatig o.v.v. het bestelnummer

We verzenden het product pas wanneer we je betaling hebben ontvangen. Als je met iDeal betaalt dan gaat dat het snelst.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier of de contactgegevens onderaan de pagina.